3 Ocak 2014 Cuma

EZB'nin Okulla İmtihanı

Merhaba :)

Kasım ayının ortasından beri yani vizelerim bittiğinden beri her hafta düzenli olarak ya 2. vize ya quiz ya da make-up(telafi) sınavına girdim ve gerçekten çok yoruldum. Hatta yarın da bir tane var (hatta bu sabah oluyor artık :)) Ama çalışmaya geç başladığım için bu saate kaldım ve evet çalışmaktan da biraz sıkılmış olabilirim :) O yüzden biraz yayarak çalışıyorum doğal olarak yarın zombi olarak dolaşacağım tüm gün :)




Aklımda bir çok proje var ama hiçbirini hayata geçiremiyorum yoğunluktan:(

Bir de tez muhabbeti var tabi, bitirme tezi, geçen haftaya kadar tezi hangi firmada yapacağımız bile meçhuldü. Çok şükür firmayı ve konuyu hallettik, aslında başta çok moralim bozulmuştu daha doğrusu pek içime sinmemişti ama firma ve konu belli olunca oldukça rahatladım.



En kısa zamanda yeni projelerle karşınızda olma ümidi ile :)
Kendinize iyi bakın (sayın iki takipçim :))

(Fotoğraflar için kusuruma bakmayın gece, yetersiz ışık vs. :s )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder